Ciężko nam nazwać samych siebie. Jesteśmy agencją? Jeśli tak, to, jaką? Narzędziem? To wykluczające. Platformą? Nie do końca. Chyba jesteśmy po prostu Waszymi kolegami i partnerami w biznesie, a do najefektywniejszej współpracy przygotowaliśmy parę użytecznych rozwiązań.

Przede wszystkim napisaliśmy autorski panel. Platformę, która jest głównym łącznikiem między nami. Komunikatorem jak i miejscem do zarządzania projektami. Dla wykorzystania maksimum jej potencjału już teraz przygotowaliśmy kilka funkcjonalności, a kolejne są w trakcie tworzenia.

Zacznijmy od podstaw, a mianowicie zarządzania finansami. Oczywiście dodając projekt i planując działania możesz opłacić usługę za pomocą szybkich płatności lub za pomocą proformy. Inną formą jest saldo. Posiadasz sztywną kwotę na działania off-site’owe? Możesz zasilić saldo kwotą, a następnie podzielić ją pomiędzy swoje projekty – wygodne.

Sam panel jest zbudowany na zasadzie projektów. Dodając projekt, możesz następnie wybrać odpowiednie działania – wszystkie możesz z nami skonsultować. W przejrzysty sposób możemy zaplanować kampanie, przedyskutować wytyczne i rozpocząć realizację, a w międzyczasie sobie pogawędzić.

Na tym gawędzeniu właśnie się zatrzymamy. Forma chatu, którą stworzyliśmy pozwala nam na zgrabny kontakt, nie musisz się natomiast martwić, że jakiekolwiek ważne ustalenia się zgubią w toku rozmowy. Działania jak i uzgodnione wytyczne są przenoszone do odpowiednich kolumn a także otagowane w rozmowie, tak, więc łatwo możesz do nich wrócić, kiedy chcesz. Dla sterylności komunikacji każdy projekt ma swój wątek a dodatkowy porządek pozwala utrzymać przydzielanie działań do konkretnego miesiąca.

Nie tylko my jesteśmy uczestnikami naszych rozmów, posiadamy również automatycznego pomocnika, który poinformuje o rozpoczęciu prac, stanie realizacji czy poinformuje o możliwym pobraniu raportu z działań. Automatyczny pomocnik dodatkowo kontaktuje się z naszym autorskim Crawlerem. No właśnie, obecności linków pilnuje Crawler, sprawdza on wykonane działania i pilnuje obecności linków. Swoją pracę wykonuje 30 dni od zakończenia działań link buildingowych. Jeśli zauważy jakieś braki, to nas o tym poinformuje, a my dorobimy brakujące linki – wygodne.

Czego nam brakuję do szczęścia? Raportów White Label! Tak, możesz w panelu zuploadować swoje logo i taki też raport wygenerujemy. W wygodnej formie, w pliku .pdf z wszystkimi zrealizowanymi linkami razem z parametrami stron, z jakich pochodzą.

Czy to wszystko? Nie. Mamy masę pomysłów na przyszłość. A tymczasem zapraszaymy do współpracy!