Link building

Większość bajek zaczyna się od „dawno, dawno temu” i my również moglibyśmy rozpocząć tymi słowami opowieść o tym, jak niegdyś (jeszcze przed debiutem Pandy i Pingwina) pozycjonowano strony za pomocą budowania wielotysięcznych baz linków. Po Pingwinie i Pandzie nic już nie było takie samo. Linki generowane automatycznie zaczęły szkodzić pozycjom stron, a kolejne aktualizacje zmuszają do ciągłych badań nad prowadzonymi działaniami. Link building polegający na bezrefleksyjnym pozyskiwaniu dużej liczby linków możemy więc włożyć tam, gdzie jego miejsce - między bajki.

Obecnie aktualizacje algorytmu Google wyznaczają trendy w branży, a ciągłe weryfikowanie słuszności prowadzonych działań jest niezbędne do utrzymywania stron na pożądanych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Zobacz jak działamy!

01

Analiza

Regularnie monitorujemy wpływ wykorzystywania konkretnych typów linków na efektywność naszych prac. Badamy również ich optymalne zastosowanie przy specyficznych rodzajach działań, dzięki czemu wiemy jak najlepiej wykorzystać potencjał danego linku. Choć może to brzmieć nieco zawile, nasze wewnętrzne badania i eksperymenty na linkach dają nam nie tylko wiele frajdy, ale również wiedzę umożliwiającą bliższe poznanie algorytmu Google i możliwości jakie daje rozważny link building

02

Harvest

Pozyskiwanie przez Off-site najkorzystniejszych linków dla Twojej strony nie jest dziełem przypadku. Posiadamy narzędzia niezbędne do przeprowadzania szczegółowego harvestu linków (harvest = ang. żniwa, czyli w wolnym tłumaczeniu: „koszenie najlepszych miejsc do umieszczenia linku kierującego do Twojej strony www”) i zawsze wybieramy wyłącznie te, które pozwalają na pozyskanie najmocniejszych, najciekawszych i niewyeksploatowanych linków. Wobec źródeł odnośników mamy spore wymagania. Weryfikujemy domain rating, trust flow, citation flow, widoczność, liczbę linków przychodzących i wychodzących, ruch, obecność na listach antyspamowych oraz występowanie fraz niebezpiecznych w treści stron.

03

Testy

Aby zadbać o długotrwałe utrzymanie pozyskanych linków na atrakcyjnych portalach internetowych, testujemy ich moderację i weryfikujemy działania administratorów obserwując ich reakcję na celowo niezdarne wprowadzanie linków. Jeśli moderacja danego portalu działa prawidłowo, wówczas wrzucane przez nas na próbę, zbyt śmiałe linki (tworzone na wzór nienaturalnych linków typowych dla automatów linkujących), zostają usunięte. Oznacza to, że nasze linki, które uda się pozyskać z danej strony, będą w pewien sposób wyjątkowe, a więc mocniejsze od linków pozyskiwanych z różnorakich farm linków i niskiej jakości zaplecz SEO.

04

Planowanie kampani

Przygotowanie strategii jest najistotniejszym elementem naszych działań. Indywidualnie sporządzony plan kampanii stanowi bowiem kompas, który umożliwia nam osiąganie założonych celów. Znakomite efekty, jakie uzyskują kampanie tworzone dla naszych klientów, są wynikiem skrupulatnej analizy potrzeb ich stron oraz specyficznych cech poszczególnych branż. Stworzyliśmy zestaw wewnętrznych procedur, których zastosowanie pozwala nam na przygotowanie możliwie najskuteczniejszego planu działań dla danego klienta.

05

Dobre praktyki

Powierzone nam kampanie link buildingowe tworzymy zgodnie z najlepszymi praktykami. Pracujemy traktując Twój projekt jak nasz własny. W końcu stanowimy team, prawda? :) Zadbamy o odpowiednią dywersyfikację linków i anchorów. Dobierzemy i pozyskamy dla Ciebie wyłącznie linki wysokiej jakości oraz będziemy dbać o ich stabilny przyrost. Stopniowe rozbudowywanie profilu linków Twojej witryny, wzmocni jej pozycję na stronie rezultatów wyszukiwania Google.